2011. január 7., péntek

Üldözés, vagy üldöztetés?


Mielőtt bárki azt hinné, sokat képzelek magamról, szeretnék megosztani néhány adalék információt önökkel, hogy nem én gondolok többet személyemről, hanem a munkahelyi vezetőim... Valóban így van-e, döntsék el önök!

Betegen, még az otthonába is zaklatják az embert. Engem személy szerint kétszer jelentettek fel táppénzcsalásért, kétszer gázlopásért, egyszer helyszíni bírságoltak, kétszer munkakört módosítottak, a házunk elé sikertelen tüntetést szerveztek, többször megfenyegetettek (köztük politikusok is), többször feljelentették blogunkat, a blogok hozzászólásain keresztül folyamatos, igaztalan és nemtelen támadásokkal illettek engem és szeretteimet, háromszor összeférhetetlenségi indítványt kezdeményeztek ellenem… úgy, hogy nem dolgoztam! 
Amikor dolgoztam, megkarcolódott az autóm, háromszor vetettek föl velem jegyzőkönyvet az igazgatói irodába, egyik főnővér tettlegességgel megfenyegetett, háromszor voltam rendőrségen, egyszer ügyészségen, a kollégák elhatárolódtak tőlem szóban és írásban egyaránt, nem köszönnek (vissza), telefont lecsapták ha felvettem, minden nap ellenőrizték a munkámat, egy alkalommal ellenőrzési jegyzőkönyv is készült, munkatársi megbeszélés címen naponta raporton voltam, kétszer kellett új hálótervet készítenem, protokollokat kellett írnom, elvették csoportjaimat, foglalkozásaimat, ellehetetlenítették munkámat, kezdeményezték a közalkalmazotti tanács visszahívását, közalkalmazott tanács megszűnésével kapcsolatos ülésen jelen voltam, aránytalan, igazságtalan terheléssel "büntettek" a hálótervben (fizikai, pszichés, szellemi), a munkavégzéshez szükséges, protokollban is rögzített elemi feltételek hiányoztak (idő, hely, eszköz), miközben a  folyamatos fakiirtás zaja hallatszott (amivel köztudottan nem értettem egyet)…

Amennyiben választ kaptak kérdésükre, kérem, hogy képességükhöz mérten tegyenek önök is a további üldöztetések megszüntetése érdekében! Mindenki a maga helyén, hiszen a lakók érdeke is ezt kívánja!


posta@pszicho.net                               netrefel.net
FELELET.net              Levél Uray Erzsébetnek

Nincsenek megjegyzések: